معرفی کامل گودزیلا – Nissan GTR 2015
یکی از سریعترین خودروهای دنیا Nissan GTR است که اگر تست های درگی که قبلا برای شما آماده کرده بودیم را دیده باشید یکی از بهترین ها در دنیای خودروهاست و با حدود قیمتی 100 هزار دلار تقریبا یکی از ارزان ترین سوپرماشین های دنیا هم هست فرصت برای تعریف از خودرو زیاد است ولی برای دیدن قدرت این خودرو ویدیو زیر را مشاهده کنید .
مسابقه درگ بین سریعترین خودروهای دنیا
این سوپر ماشین قدرتمند در سه مدل Premium ، Black Edition ، Track Edition و از قیمت پایه 101700 دلار شروع و در مدل Track Edition با قیمت 115770 دلار عرضه میشود .
موتور : اولین چیزی بر روی موتور قدرتمند نیسان جلب توجه میکند اتیکت HandBuilted By است تعداد سوپرماشین های که دارای موتور دست ساز باشند زیاد نیست نیسان GTR هم یکی از سوپرماشین هاییت که به صورت دست ساز تولید میشوند این کار باعث دقت بیشتر در نحوه ساخت این خودرو میشود
Nissan GTR از یک موتور قدرتمند 3.8 لیتری 6 سیلند V شکل با توربوشارژر دوقلو میتواند تا 545 اسب بخار قدرت تولید کند تمامی این موتور های قدرتمند به وسیله یک نفر اسمبل و تست میشود وتمامی این موتور ها به مدت 44 دقیقه تست در یک محیط کاملا ایزوله و 10 دقیقه در قسمت خط قرمز RedLine موتور تست میشوند و در آخرین مرحله هم تمامی خودرو ها در پیست Tochigi تست میشوند .
ATTESA E-TS® All-Wheel Drive : این سیستم جایگزین سیستم های قدیمی انتقال قدرت شده و بجای انتقال قدرت 50/50 بین چرخ جلو و عقب تمامی قدرت به چرخ های عقب منتفل میشود و در صورت لزوم تا 50% هم میتواند به چرخ های جلو انتقال یابد تا هم در فرمان پذیری و هم در هنگام نیاز به قدرت هردو همیشه در دسترس باشد .
Dual Clutch 6-speed Transmission :
GTR از یک سیستم انتقال قدرت 6 سرعته ودو کلاچه بهره میبرد و میتواند در حالت R-Mode با در مدت زمان کوتاهی نزدیک به 0.15 ثانیه دنده ها را عوض میکند .
کار به کمک سیستم دو کلاچه این خودرو محقق میکردد در این سیستم یک کلاچ مخصوص دنده های فرد و دیگری مخصوص دنده های زوج است و هنگامی که یکی از دنده ها درگیر است کلاچ دیگر در حالت Pre-Select میرود ودنده بعدی را آماده برای درگیر شدن میکند.
Dry Carbon Fiber Spoiler :
در این مدل از GTR از یک اسپویلر جدید که به صورت دست ساز ساخته شده است که از مدل ساخته شده با Wet Carbon Fiber سبک تر و دارای استحکام بیشتری است به کمک این اسپویلر نیروی DownForce بیشتر و هندلینگ بهتری را ایجاد میکند .
آیرودینامیک :
اسپویلر های عقب و ونت ها و بادگیر های این خودرو برای زیبایی نیست و وظیفه تولید نیروی رو به پایین این خودرو برای چسبندگی بیشتر را بر عهده دارند حفره های جلویی وظیفه خنک نگه داشتن ترمزها را بر عهده دارند.
تعداد کمی از خودرو سازها به ایرودینامیکی زیر خودرو توجه میکنند اما GTR باید بهترین باشد پس با توجه به آیرودینامیک قسمت زیرین خودرو باعث بیشتر شدن نیرو رو پایین و چسبندگی بیشتر این خودرو شدند . هوای ورودی از قسمت های جلویی به کناره ها منحرف شده تا ترمزها را خنک نگه دارند و سپس به کمک دفیوزر فیبر کربنی هوا را با سرعت بیشتر از زیر خودرو خارج میکند و با تولید یک نیروی وکیوم مانند خودرو را در سطح زمین نگه میدارد.
توجه به مسائل آیرودینامیک و موتوری باعث نشده از تزیینات داخلی کاسته شود و طراحی داخلی بسیار شیکی دارد ، صندلی های چرمی زیبا و راحت که در تصویر میبینید سیستم صوتی عالی شرکت Bose به همراه 11 اسپیکر در بدنه و یک سابووفر قوی در قسمت عقب خودرو باعث میشود صدای عالی داشته باشید .
سیستم راهبری اختصاصی نیسان ، مانیتور و دوربین برای دنده عقب و هندفری بلوتوثی بر روی فرمان واستفاده از کلید هوشمند نیسان از ویژگی های این خودرو است .
وای من عاشق این ماشینام