فضانوردان در ایستگاه فضایی بین المللی جام جهانی را می بینند!

0

فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی شامل دو فضانورد آمریکایی ناسا و یک فضانورد آلمانی سازمان فضایی اروپا ESA هنگامی که از ماموریت های فضایی خود آزاد می شوند و در وقت های آزاد خود در ایستگاه فضایی بین المللی به تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال 2014 در برزیل از طریق استریم ویدیو می نشینند.

هفته ی گذشته خدمه ایستگاه فضایی بین الملی ویدیویی را از خود در شبکه های اجتماعی منتشر کردند که آنها را در حال فوتبال بازی کردن در ایستگاه فضایی بین الملی و در جاذبه صفر نشان می دهد آن ها هدف خود را از این اقدام تشویق بازیکنان در آستانه جام جهانی اعلام کرده اند.

این خدمه با یکدیگر دوستی و همکاری قدیمی دارند اما 26 ماه ژوئن می تواند روزی باشد که این دوستی به چالش کشیده خواهد شد جایی که از بازی های گروه G آمریکا با مربی آلمانی اش یعنی یورگن کلینزمن در برابر تیم ملی آلمان قرار می گیرد. جایی که تیم ملی آمریکا تلاش می کند تا به عنوان تیم دوم در کنار تیم ملی آلمان به عنوان مدعی اصلی و اول گروه به دور بعد صعود کند.

اما فارغ از اینکه چه نتایجی در گروه G و یا حتی کل جام جهانی 2014 برزیل رقم خواهد خورد بدون شک تماشای این مسابقات از مدار زمین و از جاذبهی صفر تجربه فوق العاده ای خواهد بود.

در پایان ویدیویی ببینید از بازی خدمه ایستگاه فضایی بین المللی در مدار زمین !

 

Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x