اپل iOS 7.1.2 را آماده عرضه کرد

0

طبق گزارش های رسیده اپل نسخه جدیدی از iOS 7.1.2 را آماده کرده و در حال حاضر در دست شرکای اپل ( اپراتور های طرف قرار داد ) برای تست و بررسی قرار دارد و به نظر میرسد تا دست کم دو هفته دیگر آماده عرضه برای عموم شود .

یکی از مهمترین باگ های که در این ورژن حل شده است مشکل کدگذاری های ناقص پیوست های ایمیل هاست ، این مشکل  از iOS 7.0.4  شروع شده و توسط یک متخصص امنیتی آلمانی کشف شد و اپل اعلام کرده بود این مشکل همچنان در iOS 7.1.1 وجود دارد و به زودی این مشکل را با آپدیتی حل خواهد کرد که به نظر میرسد این آپدیت اکنون آماده شده است .

علاوه بر حل مشکل کدگذاری ایمیل ها مشکل دانلود نشدن برخی از ایمیل ها هم حل شده و باگی بعدی که در iOS 7.1.2 برطرف شده مشکل نفوذ پذیری برخی از برنامه ها از صفحه لاک اسکرین دستگاه است که از لحاظ امنیتی مشکل های را فراهم کرده بود .

مشکل دیگری که در این آپدیت برطرف شده مشکل نرسیدن پیغام های iMessage به کاربران دیوایس های قدیمی تر است که به نظر مبرسه اپل این مشکل را هم حل کرده باشد .

به نظر میرسه این آپدیت تا 10 تیر ماه ( حدودا ) برای عموم مردم عرضه شود به نظر میرسه باید منتظر بود و دید که این آپدیت تا چه حدی موفق خواهد بود .

Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x