اپل و معرفی Apple iPhone 7 (آیفون 7 معرفی شد)

2

آپدیت جدید 18 شهریور: معرفی آیفون 7

اپل بالاخره آیفون 7 را معرفی کرد و شما می توانید در این نوشته به صورت کامل در مورد آن بخوانید و ببینید:

آیفون ۷ هم معرفی شد. باز هم بهترین آیفون؟ همه چیز راجع به آیفون ۷

آپدیت جدید 14 شهریور

بزودی در این هفته بلاخره آیفون 7 معرفی میشود و به همه شایعه ها پایان میدهد اما تا معرفی رسمی آیفون 7 باید به شایع ها دلخوش باشیم

یکی از مسائلی که به نظر میرسد حقیقت داشته باشد حذف مدل 16 گیگابایتی از چرخه تولید آیفون باشد البته این داستان یکبار هم برای مدل 6S هم گفته شده بود اما درست از آب در نیامد ولی با توجه به مشکلات زیادی که کاربران گوشی های 16 گیگابایتی دارند به نظر میرسد این بار اپل ، این مدل پایه را حذف کند و کاربران آیفون میتوانند آیفون را در حجم های 32 گیگ 128 گیگی و 256 گیگابایتی خریداری کنند ( مدل 256 گیگابایتی هم برای اولین بار خواهد بود )

یکی دیگر از شایعات پیرامون آیفون جدید در مورد رنگ های بدنه آن است ، به گزارش  Mac Otakara آیفون جدید علاوه بر رنگ های قدیمی نقره ای ، طلایی و رزگلد در دو رنگ Dark Black و Piano Black تولید شود و رنگ Space Gray ( خاکستری ) از چرخه تولید آیفون کنار رود . شاید در ابتدا رنگ Piano Black مخصوص نسخه های 256 گیگیابایتی باشد.

مورد بعدی درباره آیفون جدید استفاده از 3 گیگابایت رم برای مدل Plus و  2 گیگابایت رم برای نسخه معمولی آن اشاره کرد ، دلیل اصلی رم بیشتر برای مدل Plus داشتن دوربین 12 مگاپیکسلی دوگانه ( دو دوربین درکنارهم )  است اما مدل پایه دوربین معمولی 12 مگاپیکسلی دارد.

از ویژگی های دیگر آیفون 7 میتوان به مقاومت در برابر نفوذ اب اشاره کرد و دلیل توانسته استاندارد IPx7 را برای ماندن در عمق یک متری و مدت 30 دقیق کسب کند .

اگر به مطالب قبلی توجه کرده باشید گفته بودیم که آیفون 7 بدون خروجی جک 3.5میلیمتری ساخته خواهد شد به همین دلیل خریداران آیفون 7 علاوه بر یک هدفون مخصوص یک تبدیل برای اتصال هدفون های معمولی به خروجی لایتنینگ در جعبه آیفون جدید خواهند دید

آپدیت جدید: لیستی منتسب به قیمت های آیفون منتشر شده است.

عادت کردیم که شهریور هر سال منتظر خبری از اپل باشیم. امسال هم همین انتظار را داریم و منتظر iphone 7 هستیم. بیایید همراه هم کمی راجع به آیفون 7 و اخبار و شایعات حول و حوش آیفون 7 صحبت کنیم.

سخت افزار آیفون 7

اپل شیوه خاصی برای محبوب سازی خود دارد. اخبار و شایعات تقریباً درستی را از چند ماه پیش از عرضه در رسانه ها ( به صورت کاملاً اتفاقی! ) پخش می کند و حالا هم این اخبار برای آیفون 7 پخش شده است.

geekbench_iphone7_apple5x1

آیفون جدید از تراشه‌ ای دو هسته‌ای با فرکانس کاری ۲٫۳۷ گیگاهرتز بهره می‌برد که سرعتی بیشتر از تراشه‌  A9X با فرکانس ۲٫۲۶  گیگاهرتز دارد (که در آیپد پرو قرار گرفته بود). همچنین مشخص شده که امتیاز این گوشی در حالت تک هسته‌ای ۳۵۴۸ و در حالت چند هسته‌ای ۶۴۳۰ بوده است. هیجان‌انگیزترین قسمت این گوشی هم سه گیگابایت رم آن است. اپل سال گذشته رم آیفون ۶s را ۲ گیگابایت کرد و بازخورد خوبی هم داشت و به نظر می‌رسد که آیفون جدید سه گیگابایت رم دارد.

متاسفانه این بنچمارک GeekBench‌ مشخصاتی از دوربین به‌کار رفته روی آیفون ۷ منتشر نکرده و تنها متوجه میزان قدرت سخت افزاری این گوشی شدیم. امیدواریم که در آینده شاهد خبرهای بیشتری از مشخصات سخت افزاری آیفون ۷ باشیم.

ظاهر آیفون 7 و باقی امکانات

iphone-7-7-plus-12 iphone-7-7-plus-9 iphone-7-iphone-7-plus-iphone-7-pro-back-768x576

ظاهرهای بسیاری برای آیفون رندر شده است و معمولاً بسیاری از آنها هم شبیه به هم هستند ( آیفون های تمام صفحه و … را فراموش کنید. این موارد فعلاً جز خیالات طرفداران آیفون است.) شاید دو نشانه اصلی تفاوت آیفون جدید عدم وجود جک 3.5 میلیمتری و دوربین متفاوت سری Pro باشد. در ادامه برخی ویدیوهای آیفون 7 و آیفون 7 Plus و آیفون 7 pro را خواهیم دید.

یکی از مواردی که منتقدین به شدت از آن خرده گرفته اند. حذف جک 3.5 میلیمتری است که به اعتقاد بسیاری از آنها کیفیت پخش را بسیار پایین آورده است.

دوستانی هم هستند که گوشی به دستشان رسیده و آن را به نمایش می گذارند! البته خبری از روشن کردن دستگاه نیست و تنها از نظر ظاهری آن را مورد بررسی قرار می دهند.

تصاویر زیبایی هم از این گوشی آیفون رندر شده که به نظر به واقعیت بسیار نزدیک خواهد بود.

 

در آخر هم یک جمع بندی کلی از آیفون 7 را با هم می بینیم:

لیست قیمتی که در اینترنت منتشر شده است از فروشگاهی در چین منتشر شده است و در این عکس تبدیل شده این قیمت ها به دلار را مشاهده می کنید.

قیمت آیفون 7

Subscribe
آگاهی از
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
آذر 7, 1396 1:22 ق.ظ

توضیحات و مطالب ارائه شده در مورد گوشی آیفون بسیار عالی بود
تشکر از راهنمایی های خوبتون
الان دیگه آیفون 8 هم رونمایی شده است اون رو هم به لیست خود اضافه نمایید

بهمن 4, 1395 10:20 ق.ظ

ممنون از مطالب کامل سایتتون.موفق باشید.

2
0
Would love your thoughts, please comment.x