10وسیله عجیب اندروید ی که گوشی هوشمند شما را خسته کننده میکند!

0

محبوبترین سیستم عامل گوشی های هوشمند و تبلتها در حال رسوخ به دیگر وسایل است . میتوانیم نشانه های این نفوذ را در تلویزیون های اندروید ی و لپتاپها ببینیم ، حتی کنسول بازی اندروید ی هم داریم : OUYA . البته ساعت  و عینک اندروید ی را یادمان نرفته است . در ادامه به 10 محصول اندروید ی عجیب و غریب اشاره می کنیم که بعضی اوقات هم به درد نخور به نظر می رسند… :

samsung-rf4289hars-325x325

یخچال

اولین یخچال اندروید ی  سامسونگ که برای شما 3.700 دلار آب می خورد. مجهز به یک تبلت اندروید ی است که بر روی در آن تعبیه شده است و به وای فای متصل می شود.از امکانات این تبلت می توان به ساعت، پیش بینی آب و هوا ، دسترسی به گالری تصاویر شما در پیکاسا و دسترسی به Google Calender اشاره کرد.همچنین نرم افزارهای کاربردی هم برای این تبلت در نظر گرفته شده است.مثل دستورهای غذایی ، محیطی برای نوشتن یادداشت بر روی در یخچال ، توئیتر و خبرخوان.

اما این یخچال هنوز نتوانسته نظر مصرف کنندگان را به سوی خود جلب کند و اغلب مصرف کنندگان هم از مشکلات طراحی آن می گویند. شاید ریست کردن یخچال برای اینکه درست کار کند چیز جالبی نباشد.

ford-e-bike-concept-2011-side-325x325

  دوچرخه

دوچرخه الکتریکی فورد هنوز یک مدل است و دارای یک موتور الکتریکی است. شما می توانید بر روی فرمان دوچرخه گوشی هوشمند خود را متصل کنید و مسافتی را که تا مقصدتان طی می کنید را اندازه بگیرید.حتی سرعت و دیگر اطلاعات لازم را نیز به شما ارائه می دهد.ایده اصلی این است که این داده ها و اطلاعات برای شما سواری روانی را به ارمغان بیاورد و به شما بگوید که با چه سرعتی رکاب بزنید و باقی کار با موتور الکتریکی است.یک خلاقیت یا دیوانگی؟ به نظر من که دیوانه کننده است.

dacor-discovery-iq-oven-325x325

فر

یک فر هوشمند! شاید برای عاشقان آشپزی قیمت 4.500 دلاری Dacor’s Discovery IQ Oven بسیار ناچیز باشد.این فر به پردازنده 1GHz سامسونگ،512 مگابایت رم،وای فای و یک صفحه نمایش 7 مجهز است . برنامه کنترلی پخت و پز و دستور غذا بر روی این تبلت را میتوانیم بر روی باقی دستگاههای اندرویدی هم پیدا کنیم. البته میتوانیم به صورت مستقیم هم دستور غذایی را دانلود کرده و بر روی فر خود اجرا کنیم.راستش نمی دانم کار کردن با یک تبلت بر روی فر راحت و جذاب هست یا خیر، اما نکته خوشحال کنندش صدای استریوی این فر هوشمنده. وقت پختن چندتا پرنده خشمگینه (Angry Birds) !!

renault-r-link-325x325

خودرو

همین حالا هم کلی برنامه اندریودی خوب برای خودروها نوشته شده است ، اما روز به روز شاهد ادغام بیشتر خودرو و اندروید هستیم. R_LINK رنو اولین تلاش این خودروساز بنام است و اینکار را با تعبیه یک تبلت اندرویدی 7 اینچی در خودروی خود انجام داده است.در حدود 20 نرم افزار برای این تبلت در نظر گرفته شده است و مولتی مدیا وراهبری و ارتباطات و خیلی موارد دیگر را شامل می شود. البته پیش از این هم شاهد CA-FI و یا Parrot َAsteroid بوده ایم که بر روی خودروها سوار میشوند.پ

qualcomm_cafe_wifi-coffee-makers-325x325

قهوه جوش

متاسفانه هنوز مدل است و دور از دسترس…. اولین بار در Yanko Design  این ایده رو دیدیم و بعد ها در نمایشگاه اختراعات.پیشنهاد میکنم به سایت  Yanko Design  سر بزنید و توضیحات کامل این دستگاه را بخوانید.

samsung-wf457argsgr-325x325

ماشین لباسشویی!

تصمیم سامسونگ برای تسخیر آشپزخانه شما توسط اندروید جدی است و این بار شاهد ماشین لباسشویی هوشمند از سوی این شرکت هستیم که شما میتوانید توسط تبلت یا گوشی هوشمند خود آن را کنترل کنید.خود ماشین لباسشویی مجهز به اندروید نیست و تنها صفحه ای 8 اینچی دارد، اما یک نرم افزار اندرویدی دارد که توسط آن می توانید شستشو های این دستگاه را کنترل کنید. به نظر من که زیاد بدرد بخور نیست!! پاناسونیک هم به دنبال یک چنین روشی است با این تفاوت که تمامی وسایل خانه کنترل شوند که ایده جالبتری به نظر می رسد.

android-desktop-smartphone-2-325x325

تلفن

تکنولوژی لمسی کردن صفحات ، تبلت ها را به هر جایی راه داد و حالا چرا برای تلفن این اتفاق رخ ندهد؟ نمونه ابتدایی این تلفن ها را در حدود دو سال پیش در نمایشگاه CES دیده بودیم و امروزه به سرعت در حال پیشرفت هستند و به نظر که ایده جالبی است. خیلی خوبه که تلفن  میز کار آدم اندرویدی باشه نه اون تلفن های قدیمی.

wemo_marquee-325x325

کنترل خانه

کنترل نور، گرما،سرما، قفل کردن در و باقی کار های خانه توسط اندروید خیلی هیجان انگیز بود به خصوص وقتی که پروژه Android@Home معرفی شد. اما متاسفانه این پروژه به کندی پیشرفت کرد.Belkin’s WeMo range  تا حدودی کارهای گفته شده را انجام میدهد و مونیتورینگ کودک و چند قابلیت دیگر را هم اضافه کرده است اما برای اجرای این کارها کمی گران به نظر می رسد.

pressy-the-almighty-android-button-325x325

یک کلید!

به راستی که  Pressy – the Almighty Android Button یک ایده جالب است. یک کلید که در جک 3.5 میلیمتری گوشی هوشمند شما جای می گیرد و به شما اجازه می دهد تا عملکردی برای آن تعیین کنید. میخواهید کلید دوربینتان باشد یا کلید وای فای؟ این کلید با انتخاب های زیاد خود دست شما را برای تعیین وظیفه اش باز گذاشته است.این ایده جالب به زودی به بازار ارائه می شود.

arduinoid-mk-i-robot-325x325

روبات

ما بهترینش رو برای آخرش نگه داشته بودیم. این هیجان انگیز نیست که روبات اندرویدی خودتون را داشته باشید؟ گروه های زیادی در این زمینه در حال  فعالیت هستند اما روبات مورد علاقه ما Fella ی کوچولوست که از یک Samsung Galaxy SIII به عنوان مغز استفاده می کند.

Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x