سونی Xperia Z2 توانست 6 هفته در عمق 10 متری آب زنده بماند

2

سونی جزو اولین شرکت هایی بود که به سراغ ضد آب کردن گوشی های هوشمند خود رفت وجزو پیشگامان گوشی های ضد آب به حساب می آید ،  همه ما به یاد داریم که سونی Z1 چگونه نظر همگان را در CES 2013 به خود جلب کرد .

سری جدید این گوشی یعنی سونی Xperia Z2  توانایی تحمل مدت زمان 30 دقیقه در عمق 5 فوت را دارد ، هر از چندگاهی خبرها و داستان های جالبی از این گوشی به گوش میرسد . اینبار  یکی از کاربران این گوشی هوشمند  به نام الکساندر ماکسین  ( Alexander Maxén  ) که از اهالی شهر گوتنبرگ در سوئد است ، وقتی در حال موج سواری در دریا بود بر خلاف اکثر ما که در این شرایط همش به فکر سلامت گوشی خودمان هستیم ایشون گوشی Z2 خودش را به روی صندلی قایق خود رها کرده بود .

که ناگهان موجی به قایق برخورد میکند و گوشی الکساندر  یه داخل آب میافتد ،از آن جایی که عمق آب بیشتر از 10 متر در آن محل بود امکان جستجو کافی برای پیدا کردن این گوشی ممکن نبود  و بعد از این وقتی او در  ساحل با گوشی خود تماس میگرفت گوشی شروع به زنگ خوردن میکرد . ( یعنی این گوشی هنوز زنده بود )

شش هفته بعد وقتی یکی از دوستان الکساندر به همان مکان برای  غواصی و scuba diving رفته بود توانست این گوشی را پیدا کند ، شیشه پشتی این گوشی کاملا شکسته و خورد شده بود و باتری گوشی کاملا خالی بود .

بعد از خارج نمودن این گوشی از آب و اتصال این گوشی به برق متوجه سالم بودن و روشن شدن این گوشی شدند و بعد از شارژ کامل این گوشی حتی موفق به تماس صوتی با این گوشی شدند .

در انتها میتوانید تصاویر این گوشی را که در فضای اینترنت منتشر شده است را مشاهده کنید .

The-back-glass-suffered-some-damage.jpg

Sony-Xperia-Z2-lives-after-six-weeks-in-salt-water.jpg

After-six-weeks-in-salt-water-this-Sony-Xperia-Z2-still-works.jpg

Subscribe
آگاهی از
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
مرداد 27, 1393 3:14 ب.ظ

من که چند تا گوشی سونی داشتم خیلی راضی بودم.حتما اینم خوبه

hamid
مرداد 23, 1393 11:02 ق.ظ

عجب چیزییه ولی برای شرکت سونی هست پس بدرد نمیخوره

2
0
Would love your thoughts, please comment.x